Cashier Order

Το Cashier Order

Η εφαρμογή χωρίζεται σε 3 υποσυστήματα. Το Cashier ώς Back Office που παρακολουθεί το εμπορικό κύκλωμα της επιχείρησης, το Cashier Order που παρακολουθεί τα παρακευαζόμενα είδη, τις παραγγελίες, τις πληρωμές, τους σερβιτόρους και το Cashier Pda που εκτελεί την ασύρματη παραγγελιοληψία

Λειτουργική περιγραφή

  • Η εφαρμογή Cashier Order είναι μία εφαρμογή η οποία επιτρέπει στον χρήστη να εκτελεί εύκολα και γρήγορα τις διαδικασίες παραγγελιοληψίας και πώλησης, να παρακολουθεί την κίνηση της ετοιμασίας, την παράδοση των ειδών, τις πληρωμές κλπ
Τομείς κάλυψης της εφαρμογής Cashier Order
  • Ασύρματη παραγγελιοληψία με την χρήση PDA
  • Κεντρική διαχείριση/ παρακολούθηση των διαδικασιών(παραγγελίας - παράδοση, εκτύπωσης αποδείξης - πληρωμής) ως 'κόντρα μάρκα'
  • Σύνδεση με πολλαπλούς εκτυπωτές κουζίνας ανάλογα με τα σημεία παρασκευής
  • Σύνδεση με ταμειακές μηχανές, φορολογικούς εκτυπωτές, εκτυπωτές κουζίνας / laser και φορολογικό μηχανισμό, ζυγαριές.
  • Διαχείριση τραπεζιών και σύνδεση με τους χειριστές.
  • Διαχείριση και έλεγχος των κρίσιμων χρόνων της παραγγελίας (παραλαβή, υλοποίηση, τιμολόγηση, παραλαβή από διανομέα)
  • Διαχείριση πωλήσεων, αγορών, λειτουργικών εξόδων
  • Εκτυπώσεις (συγκεντρωτικές - αναλυτικές) : Υπόλοιπα αποθήκης, Αγορών / πωλήσεων ανά είδος ή ανά κατηγορία - ομάδα, μικτό κέρδος ανά είδος ή ανά κατηγορία – ομάδα κλπ
  • Ανευρέσεις πωλήσεων, αγορών, εισπράξεων, ειδών κλπ (ημερολογιακά και αλφαριθμητικά φίλτρα)
  • Τιμοκατάλογοι, Εισαγωγή / εξαγωγή σε xls, xml, csv